خدمات پس از فروش

فرم درخواست بازرسی محصول

گارانتی و خدمات پس از فروش تکسان

با خرید از شرکت متعهد، عمر دستگاه خریداری شده را بیشتر کنید

ابزارهای علمی و فناوری های مرتبط با آن ها به سرعت پیشرفت می کنند. به دست آوردن توانایی و دانش فنی لازم برای بهره برداری و نگهداری از سیستم های پیشرفته برای استفاده از بهترین عملکرد آن ها، کاری ضروری است. تعمیر و نگهداری منظم دستگاه ها، هزینه و زمان زیادی نیاز ندارد اما در دراز مدت از آسیب های جدی جلوگیری می کند.

نحوه عملکرد تیم پشتیبانی تکسان

وظایف تیم پشتیبانی تکسان کمک به مشتریان کنونی و بالقوه از طریق ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری کارگاه های تخصصی، آموزش کار با دستگاه ها و تجزیه و تحلیل خروجی ها، برطرف سازی مشکلات احتمالی دستگاه ها و پاسخ به سؤالات مشتریان عزیز برای کار با دستگاه است.

تکسان در حوزه ساخت و خدمات پس از فروش، دارای سه واحد آزمایشگاهی، کارگاهی و نرم افزار است. تمامی المان های دستگاه پیش از تحویل به مشتری مراحل QA و QC را می گذرانند. اما در صورتی که دستگاه خریداری شده به هر دلیلی مشکلی (اعم از سخت افزاری و نرم افزاری) پیدا کند، به سرعت پاسخگوی مشتری خواهیم بود. ما در مرکز پشتیبانی تکسان از طریق تلفن، سایت، ایمیل، جلسه حضوری و برگزاری کارگاه در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما مشتریان عزیز خواهیم بود. خدمات به گونه ای برنامه ریزی شده که کیفیت، انعطاف پذیری، سریع بودن و در دسترس بودن تأمین گردد. کارشناسان با تجربه و متخصص فعال در واحد خدمات فنی شرکت تکسان با شناخت کامل نسبت به دستگاه‌ها و عیوب احتمالی آنها، آماده خدمت رسانی سریع به مشتریان هستند تا مشتری با صرف کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن قادر به استفاده مجدد از دستگاه خود باشد. کلیه پرسنل ما در زمینه سرویس دهی و تشخیص از مهارت بالایی برخوردار هستند؛ اما برطرف سازی مشکلات پیچیده و غیر معمول به متخصصان ارشد ارجاع داده می شود.

ضمانت محصولات تکسان

یک سال گارانتی کامل (در صورت نیاز به تعمیر اساسی، هزینه ایاب و ذهاب دستگاه نیز با تکسان است)

ده سال خدمات پس از فروش

پنج سال گارانتی قطعات اپتیکی

خدمات پس از فروش شامل کالیبراسیون، پشتیبانی فنی و ارائه قطعات یدکی و جایگزین است. گارانتی و تمامی خدمات پس از فروش از تاریخ تحویل محصول آغاز می شود. مشکلات نرم افزاری دستگاه در محل (و یا از راه دور و به صورت آنلاین) و مشکلات سخت افزاری در تکسان برطرف می گردد. زمان و هزینه تقریبی مورد نیاز برای برطرف سازی هر مشکل در زمان بازدید دوره ای یا بازدید گروهِ تشخیص به شما اعلام می شود.

شرایط گارانتی تکسان

  • تمامی موارد ذکر شده در مورد خود دستگاه ها و لوازم جانبی آن ها صدق می کند.
  • در صورت باز شدن برچسب های گارانتی (به هر دلیلی)، دستگاه از ضمانت و خدمات پس از فروش خارج می گردد. در هر بار باز شدن دستگاه توسط نماینده های تکسان، مجدداً برچسب ها روی دستگاه چسبانده خواهد شد.
  • آسیب های ناشی از خطای انسانی (مطابق تشخیص کارشناسان تکسان و گزارش مشتری) مانند ریختن مایعات اسیدی و خورنده روی دستگاه، شکستگی بر اثر جا به جایی ناشیانه، خوردگی و زنگ زدگی بر اثر قرار دادن دستگاه در شرایط محیطی نامناسب، خرابی بر اثر نوسانات برق ساختمان و عدم استفاده از محافظ و … با پرداخت هزینه برطرف می گردد.
  • در صورتی که در دوره گارانتی قادر به برطرف سازی مشکل دستگاه شما نبودیم، دستگاه را با یک دستگاه دیگر تعویض خواهیم نمود.
  • بسته بندی مناسب دستگاه (برای ارسال) در دوره خدمات پس از فروش، به عهده مشتری است.
  • قیمت اعلام شده برای تعمیر دستگاه یا هزینه قطعه جانبیِ درخواست شده توسط مشتری، سی روز معتبر است.

سایر خدمات تکسان

  • اعطای گرنت پژوهشی به اساتید و محققان
  • امکان اتصال پژوهشگران با نیاز‌های صنعتی و حمایت مالی پروژه
  • خدمات طیف‌سنجی رایگان (مناسبتی و همزمان با برگزاری برخی نمایشگاه ها)
  • برگزاری کارگاه در حوزه های تخصصی تکسان (حتی برای کسانی که مشتری تکسان نیستند)

برنامه های آینده

تکسان به زودی اقدام به فروش گارانتی برای دوره های بیشتر می نماید. جزئیات این برنامه به زودی منتشر خواهد شد.

فرم درخواست بازرسی محصول