با خرید از شرکت متعهد، عمر دستگاه خریداری شده را بیشتر کنید
ابزارهای علمی و فناوری های مرتبط با آن ها به سرعت پیشرفت می کنند. به دست آوردن توانایی و دانش فنی لازم برای بهره برداری و نگهداری از سیستم های پیشرفته برای استفاده از بهترین عملکرد آن ها، کاری ضروری است. تعمیر و نگهداری منظم دستگاه ها، هزینه و زمان زیادی نیاز ندارد اما در دراز مدت از آسیب های جدی جلوگیری می کند.
نحوه عملکرد تیم پشتیبانی تکسان
وظایف تیم پشتیبانی تکسان کمک به مشتریان کنونی و بالقوه از طریق ارائه مشاوره های تخصصی، برگزاری کارگاه های تخصصی، آموزش کار با دستگاه ها و تجزیه و تحلیل خروجی ها، برطرف سازی مشکلات احتمالی دستگاه ها و پاسخ به سؤالات مشتریان عزیز برای کار با دستگاه است.
تکسان در حوزه ساخت و خدمات پس از فروش، دارای سه واحد آزمایشگاهی، کارگاهی و نرم افزار است. تمامی المان های دستگاه پیش از تحویل به مشتری مراحل QA و QC را می گذرانند. اما در صورتی که دستگاه خریداری شده به هر دلیلی مشکلی (اعم از سخت افزاری و نرم افزاری) پیدا کند، به سرعت پاسخگوی مشتری خواهیم بود. ما در مرکز پشتیبانی تکسان از طریق تلفن، سایت، ایمیل، جلسه حضوری و برگزاری کارگاه در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما مشتریان عزیز خواهیم بود. خدمات به گونه ای برنامه ریزی شده که کیفیت، انعطاف پذیری، سریع بودن و در دسترس بودن تأمین گردد. کارشناسان با تجربه و متخصص فعال در واحد خدمات فنی شرکت تکسان با شناخت کامل نسبت به دستگاهها و عیوب احتمالی آنها، آماده خدمت رسانی سریع به مشتریان هستند تا مشتری با صرف کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن قادر به استفاده مجدد از دستگاه خود باشد. کلیه پرسنل ما در زمینه سرویس دهی و تشخیص از مهارت بالایی برخوردار هستند؛ اما برطرف سازی مشکلات پیچیده و غیر معمول به متخصصان ارشد ارجاع داده می شود.